Για να ελέγξετε αν έχει εκκαθαριστεί η δαπάνη που έχετε καταθέσει στον ΕΟΠΥΥ ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα.
Αρχικά, πηγαίνετε στο https://eservices.eopyy.gov.gr/ και συνδέεστε με κωδικούς TAXISNET και επιβεβαιώνετε με το ΑΜΚΑ σας . **Προσοχή, συνδεθείτε με τα στοιχεία του άμεσα ασφαλισμένου γονέα
Αφού συνδεθείτε, πηγαίνετε πάνω αριστερά στη σελίδα και πληκτρολογείτε το ΑΜΚΑ του παιδιού και πατάτε «ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ».
Στη συνέχεια σας ανοίγει τη σελίδα που αφορά το φάκελο υγείας του παιδιού.

Έπειτα, πατάτε στο κελί «ΑΤΟΜΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΟΧΩΝ».

Ανοίγει η σελίδα με τις παροχές.
- Στο κελί «ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ» φαίνεται αν είναι εκκαθαρισμένη η δαπάνη.
- Στο κελί «ΔΑΠΑΝΗ ΕΟΠΥΥ» φαίνεται το ποσό που εκκαθάρισε ο ΕΟΠΥΥ.
- Στο κελί «ΗΜ/ΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΡΧΕΙΟΥ ΤΡΑΠΕΖΗΣ» φαίνεται η ημέρα που κατέθεσαν τα χρήματα στο λογαριασμό σας.
- Πατώντας στο μπλε φάκελο μπορούμε να ανοίξουμε την απόφαση του φορέα.

Ενώ κάνοντας κλικ στο βελάκι στη στήλη «ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ» βλέπουμε πόσες θεραπείες σας έχουν δαπανήσει.

Προσοχή, αν σε περίπτωση στη στήλη «ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ» φαίνεται η δαπάνη σας εκκαθαρισμένη αλλά στη στήλη «ΤΥΠΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ» είναι απορριπτική τότε κάνοντας κλικ στο μπλε φάκελο θα ενημερωθείτε για ποιο λόγο δεν σαν ενέκριναν την δαπάνη που καταθέσατε.
